miercuri, 3 martie 2010

Imagini...

Oook... Daca tot nu am somn, am zis sa scriu despre TinEye .
Ce este mai exact?
Sa ne gandim la un scenariu de genul:
Iti trimite o gagica buna o poza pe mess.
Tu nu o crezi. Ii spui ca poza e copiata, dar ea nu si nu... Nu ai cum sa ii bagi nimic in gura, si nah... pana la urma ii spui ca o crezi, doar ca sa nu te certi pe mess degeaba.
Ca sa verifici daca aveai dreptate nu trebuie decat sa intri pe TinEye si bagi poza aia misto si apoi iti dai seama ca e o poza copiata de pe zeci de siteuri. Te oftici si pleci in oras la intalnire cu o fata reala ;)
[eu am folosit alta poza, ca sa nu deranjeze ochiului :D]
Asa cauti:D

Asa vine rezultatul :D
Bineinteles ca toate pozele gasite iti sunt aratate mai jos pe site, fiecare cu lik-ul unde o poti gasi.
Uite cum sta treaba:
TinEye este un motor de cautare pentu imagini. E simplu de utilizat si in general da reuzltate [e Beta, ce vrei?]. Bagi poza pe care o cauti si in cateva secunde o sa iti dai seama daca poza circula pe net pe mai multe siteuri.
Apre si plugin pentru Firefox, deci e mai simplu de utilizat. Si e simpatic.
Incerca! La mine a dat roade :p

Bafta!

1 comentarii:

Anca Raluca spunea...

interesant...ms de pont :P :* (scz dak m'am bagat in seama fara sa ma cunosti si sa te cunosc dar chiar e interesant:P)