joi, 4 martie 2010

Clasament?

Ca sa spunem asa, voi fi primul care va face clasamentul. Adica primul baiat? :))
La ce anume ma refer? Aaaaa... nu am spus inca?
Roxana a postat aici intrebarea intrebatoare "Ce barbati/femei vi se par buni/bune si de ce?"
Am observat, sau cel putin asa sper, ca eu sa fiu singurul baiat care a raspuns pana acum :P
Nu stiu daca sunt chiar bunaciuni. Sunt doar tipe care-mi plac si atat.
Rcunosc faptul ca ma chinui de ceva timp :|
Am spus sa fac 2 topuri:
I. Tarile Calde
II. Romania


I. Tarile Calde

1. Susan Coffey
Da, sunt sigur ca nu ati auzit de ea :)) Mie mi se pare super fata. E perfecta :x :x :x
Are ochi superbi, forme simpatice, parul e super si arata foarte bine :D
E o intreaga galerie cu ea, deci eu ma delectez:



2. Keira Knightley
Mi-a placut rolul din Piratii din Caraibe. Dar nu stiu... are ceva.

3. Katy Perry
De ce? Are niste ochi enorm de frumosi si expresivi. Mi se pare foarte feminina. Ma enerveaza pantalonasii aia pe care-i poarta, nu arata tot si e foarte bine. Tenta de fetita cumine :D Si daaaaaaa, ii sta foarte bine plansa :))



4.Christina Aguilera
Imi placea de cand eram pustan, mai mult decat Britney :p
Cariera faina. A reusit sa nu se bage in rahat si arata bine.



5. Shakira
Ea e tare, pur si simplu. Imi plac mult ultimile vodeoclipuri. Are un das mult mai artistic si e mult mai sexy asa :DAr mai putea intra si:
Ashlee

Lisnday

sau tipa asta pe care nu o cunosc deloc :D




II. Romania

1. Abramburica
Abramburica s-a facut mare si arata bine. Mai mie-mi placea cand era la Abracadabra, si inca-mi mai place si acum, desi nu ma uit la telenovelele in care joaca :))




2. Laura Cosoi
Da, e luata. Si ce? Mie-mi place. A avut ea rol de prostuta in "La Bloc". Dar mi se pare chiar simpatica. In plus e din Moldova, aici aproape :))





3. Inna
E micuta de statura, e bruneta, arata bine si merge :p



4.Elena Gheorghe
Imi placea de cand era la Mandinga. Arata bine si isi vede de treaba. Arata ca poate fi si fata rea si ingeras :D






Mai, ar mai fi romance, dar e prea tarziu ca sa mai caut...
Oricum topul asta nu e final bre. Aici trebuie multa munca. Am pescuit in 3 ore atat doar, daca era sa caut ca lumea, aveam aveam de stat, nu gluma.
Iar daca ar fi sa caut de dA , as tot gasi buanciuni necunoscute mai bune ca bunaciunile astea de mai sus :))
Mai cautati-le voi pe Britten Kelley, Mayra Munoz, etc...
Gata, ca mor aici.


Bye!

4 comentarii:

Rox spunea...

fain topul, cu 1 singura obiectie;)). ti-am zis-o azi. dar nah, e topul tau, asa k nu ma bag:))Plus k nici nu sunt in masura sa ma pronunt:)). dar nu necesita atata munca, sa cauti , ci sa stai sa-ti amintesti, asa, ce-ti venea tie in minte fara prea multa concentrare;)). oricum, buna treaba ai facut:> :>>

Unknown spunea...

Mai, de acum nu pot sa il schimb. O sa fac altul cand o sa fiu mai lucid :))
Unul mai bun, evident.
Sarumana.

Simona Moon spunea...

Inna pe mine ma inspaimanta! si da gagica de pe Da e superba!
si uite ultimul video al Christinei A.
http://www.youtube.com/watch?v=0iV-1U06DDM

Unknown spunea...

Inna a fost mai mult d umplutura...era f tarziu si nu mai stiam ce sa pun...
Videoclipul Christinei e ok, si melodia, dar acum uite ca toata lumea pare ca vrea sa fie Lady Gaga :D :P