marți, 8 aprilie 2008

Pierdut....

Ok...Ok...gata...incep sa scriu. dar ce sa scriu?...nu imi vine nicio idee. Am terminat...partial, de vorbit pe mess...nu e o realizare tocmai mare, dar e ceva. Fac o pauza. Listening>>> KoRn - Wake Up Hate. Why?...chiar nu stiu. pt ca e urmatoarea piesa dupa cea din-aintea sa.
Incep sa cred ca totul e un vis...si daca nu e, de ce sa nu fie? Toata lumea abereaza asa cum aberez eu?...sau is singurul dus de pe aici. De fapt nu-s dus...caci inca sunt aici...scriind chestia asta...blog...sau ce dracu e asta?...
E ceva straniu, crezand ca pot schimba ceea ce au schimbat altii. Plictiseala...o poate schimba cineva?...ea e singura...sta. Nu se asteapta sa fie salvata de nimeni si pentru...[m-an gandit sa nu mai prescurtez cuvnitele...e mai simplu sa treaca minutele scriindu-le]...nimic in lume. De ce sa o salveze cineva? Poate trai si singura in abisul marii de oameni plini de idei numai bune de pus in practica pentru a supravetui incercarilor zilnice de a seduce, de a munci pentru ceea ce vor. Si ce vor oamenii? Viata?...moarte?...sau ceva de care nu se pot lipsi deloc: banii.

Motto:
N-ai nevoie de mine/ Nuuu/ N-ai nevoie de mine/ Nuuu/ Sunt teafar...

----------------
Now playing: Vita de vie - imi pasa
via FoxyTunes

1 comentarii:

Rox spunea...

fff misto postul asta. chiar imi place ff tare. ar trebui sa incerci mai des sa mai aberezi. dar aici pe blog k in general aberezi destul de mult:)))