joi, 17 aprilie 2008

Am un vis...

M-am trezit cu un vis... De fapt spre seara mi-am dat seama ca am un tel in viatza asta, si anume: Vreau sa ma duc in USA...tara tuturor posibilitatilor. Vreau sa fac bani, sa muncesc [chiar nu are importanta daca o sa fie ipostaze mai putin placute cum ar fi stersul gumelor de pe blugii unei grasane, si cand zic grasana chiar ma refer la una mare cum sunt cei de pe acolo, sau sa dau cu mopu' mai stiu eu prin ce zone greu accesibile si urat mirositoare, etc., etc.]. Vreau sa fac bani si sa ma apuc de muzica. Ce draq, roamanul s-a nascut poiata. Eu sunt roman, deci si eu is poiata la randul meu.
Imi iau masina de aia benga si ma apuc sa cant!
De fapt am si un ideal in viatza asta a mea. EL m-a facut sa am acest vis, EL mugurele neimbobocit al muzicii, el preferatul femeilor... EL:



Ma doare mintea. Nu pot sa comentez...
----------------
Now playing: The Notwist - Consequence
via FoxyTunes

mentionez ca nu am nimic impotriva oamenilor, animalelor, grasanilor, porcilor si a altor mamifere ce traiesc pe lumea asta, unele pe cale de disparitie...
totusi cred ca am ceva cu cei care seamana cu MARELE EL

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pfuai, de capu meu:P Scuze expresia... acum inteleg cel mai bine de ce nu-mi plac mie manelele :P Astia in fiecare zi sunt din ce in ce mai rai:)) Vaaaai... O sa creada strainii ca romanii sunt toti afoni, cu fete cu sanii mari care se tot invart cate 10 pe langa un barbat "bine" ... Iti doresc... sa te duci cat de repede in SUA!!! Pana mai poti!!! Hehe, ti-am gasit blogul:D