duminică, 5 septembrie 2010

Vreau...

Astazi am fost la Festivalul Mediaval - Turnirul Cetatilor in Brasov unde a cantat Pheonix. Mai mult pentru asta m-am dus si am facut o alegere foarte buna, pentru ca am ramas uimit de cantarea lor. Publicul a fost foarte ok, avand in vedere ca erau oameni cu varsta cuprinsa in 5 si 50 de ani, care nu se imbranceau ci doar savurau muzica. Sonorizare exceptionala si niste profesioniti pe scena.
Tandarica a fost extraordinar!





Am plecat cu o oarecare mahnire. La mine acasa (a.k.a. Botosani) daca era sa cante doar Pheonix nu se adunau asa multi oameni. Si in Iasi cred ca se intampla la fel. Si daca se aduna, sigur nu erau asa de civilizati.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt din Iasi si am fost la doua concerte cu Phoenix. Am vazut ca si tine oameni facand parte din generatii diferite care aveau un singur scop: sa asculte si sa savureze muzica celor de pa Phoenix. Si a fost multa lume. Cere pareri, intreaba ce si cum a fost si apoi comenteaza.

Unknown spunea...

Pheonix au fost si la celebrarea a 20 de ani de facultate Petre Andrei si au concertat in Sala Polivalenta. nu a fost chiar cum a fost la Brasov, cu toate ca ar fi trebuit, atat timp cat cu ei canta o formatie Ieseana. Adevarat este ca s-a platit, insa la un moment dat intra cine si cum vroia. In postul meu am presupus doar ca ar fi mai putini oameni. Uite ca ma insel si ma bucur. Insa la capitotul oameni civilizati, cred ca stam prost in continuare.