sâmbătă, 29 martie 2008

Am blog...pot sa-mi fac reclama!

Moment publicitar:
Deci...
...demult, cand eram mai mic si mai tanar...am dat de un site in care iti puteai face un toolbar...gratis. "Hm..Interesant" zic, si ma pun pe treaba :)). adik, de plictiseala [pe atunci era vremea in care stateam mai mult pe acasa...faceam doar un drum: acasa-job, dus-intors]..si ma pun sa-mi fac toolbaru meu...Straniu, are si numele meu [cred ca e mai mult lipsa de inspiratie]. asa ca l-am facut dupa placu' meu, cat sa ma ajute pe mine sa nu imi uit unele site-uri pe care pe utilizam.
Cine vrea sa-l incerce, GRATIS :)) , poate da un click pe banner-ul de mai jos.


toolbar powered by Conduit


----------------
Now playing: Blazzaj - Hora publicitara
via FoxyTunes

1 comentarii:

Anonim spunea...

cred k ar trebui sa intri aici frate .. http://banutul.lx.ro/membru.php?id=390